Mint Tea

Speechless

Nemám tušenia, čím som si to zaslúžila. Nemám tušenia, ČI som si to vobec zaslúžila rovnako, ako nemám tušenia, koľko to stálo a ani to vedieť nechcem. Ťažko sa mi toto príjmalo, pretože ešte stále mám pocit, že... to proste nejde. Je to príliš drahé, príliš vzácne, príliš... proste. Nemám tušenia. Ale veľmi sa mi páči. Arwenin amulet s nesmrteľnou dušou aneb to najcennejšie, čo mala, darovala. (Ano, hovorím o Pánovi Prsteňov.) Kto vie, či sa takto podivne šťastne zmätený cítil aj Aragorn? Uveličený? Neschopný slov?
Čo by povedal, keby zistil že je to zo striebra a na zakázku? No dobre, asi by ho to toľko nevzrušovalo, ale pre mňa  to znamená viac než by som bola schopná popísať slovami. A tak radšej mlčím a teším sa. 

Ďakujem, Christian. :-*

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.