Mint Tea

Still Alive

Vonku je hnusne, fotiť sa mi teraz moc nechce, nie sú ani nápady, bohužiaľ. Ale čas? Neviem,  čo je lepšia výhovorka. Každopádne... oboje je pravda. Nápady nemám. Miesto toho premýšlam o tom, čo by som zjedla.. ehm :D Nie, premýšlam o škole. Čo si zapísať za predmety, ku komu ísť do ateliéru, čo sa naučiť na skúšky, ako urobiť profólio. Skrátka a dobre, ťažký život architekta. 

Z troch skúšok som dala dve, nojo nojo, a z jednej z tých dvoch mám dokonca A! Nikdy som z doležitej skúšky nedostala A. Bude ma to hriať na srdiečku ešte dlho. Taký pekný pocit. 
Fotky sľubujem z Amsterdamu! Do vtedy len pár pesničiek:


a chuťovka na záver, nie že by som mala Katy Perry rada, ale táto pesnička je vážne vydarená. Taký komerčný popík, ktorý po chvílke prestane baviť, ale zatiaľ sa zabávam.


Nabudúce nahodím aj niečo z oblečenia zase. Je toho zas na mraky x_X.

See you later, aligator.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Still alive je dobrý název pro post. Takový.. optimistický. Akorát jsem ho bez fotek málem přehlédla. Písničky.. no.. (y). K Ačku už jsem Ti gratulovala, ale ještě jednou, jsi šikovná :)

    OdpovědětVymazat

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.