Mint Tea

Another Birthday

Well, autumn, October, my birthday... so here's the thing. I've got my presents a bit forward, 'cause of right opportunity (boots from Amsterdam), or my sister's unappropriate behavior (quill and book about Vincent van Gogh). So on that Day, my mum and Tereza reminded me, that I'm older again, not just with best wishes, but moreover with flowers and a hazelnut chocolate as well. I was pleased, because I wasn't expecting anything at all. However, one thing took me absolutely by surprise. It's more than I could dream out. Let me explain this. Mum's boyfriend came back from USA and had bought underwear in Victoria Secret for my mummy. Unfortunately, the bra was smaller and really didn't fit her nicely, so she gave it to me. And... well, the ones, who know my Veron Fast are familiar with who actually Barbara Palvin is. For that ones, who don't know, she is one of Victoria Secret Angels and she is the face of my fanasy character, and most of all she has been wearing the same bra at photoshooting. Could you even imagine, how happy and euphoric I am? I still feel pity for my mum, except that this was the best unmeant gift ever. :) Maybe the chance would have it for me...

Mno, jeseň, Október, moje narodeniny... tak to je. Svoje darčeky som dostala o niečo skor, pretože sa proste naskytla vhodná príležitosť (topánky z Amsterdamu) alebo keď sa moja sestra nezachovala zrovna pekne (pierko a kniha o Vincentovi van Goghovi). Takže v deň mojho narodenia mi mamina s Terez pripomenuli, že som zas staršia, nie len prianím, ale ešte navyše aj kyticou a orieškovou čokoládou. Potešilo ma to, lebo som nečakala dalšie darčeky. Ale je tu jedna vec, ktorá ma totálne prekvapila. Je to viac, než by som mohla kedy dúfať. Vysvetlím. Maminin priateľ sa vrátil z Ameriky, kde jej kúpil spodné prádlo z Victoria Secret. Nanešťastie jej podprsenka bola menšia a nesedela jej dobre, tak mi ju dala. A... no, kto pozná moju Veron, je oboznámený s tým, kto je Barbara Palvin. Pre tých, ktorý nevedia, je to jedna z modeliek spodného prádla Victoria Secret a ja ju mám ako tvár mojej postavy, a navyše, ona bola modelkou, ktorá prezentovala podprsenku na fotení. Viete si vobec predstaviť, aká šťastná a nadšená som? Stále ma to mrzí kvoli mamine, lenže toto bol ten najlepší neplánovaný darček vobec :) Možno to tak náhoda chcela...



And there is the financial present from my dad and grandma and I'm deciding what to buy and not. Here are examples of clothings:

A potom ešte mám penažný darček od tatina a babičky, a ja sa rozhodujem, čo si za to kúpiť a čo nie. Z tohoto:



And well... I bought books for myself *angelgrin*. These:
1. Shadow of Night (Deborah Harkness) - because I adore Matthew de Clermont
2. Pride and Prejudice (Jane Austen) - because... Mr. Darcy!
- both in original, yey!

A no... kúpila som si aj knižky *nevinný výraz*. Tieto:
1. Pokračovanie Príbehu čarodejnice - pretože zbožnujem Matthewa
2. Pýchu a predsudok - pretože... pán Darcy proste!
- oboje v angličtine!

Thanks all of you for awesome presents. Not just my parents, but my friends in Brno as well. I've had beautiful time.

Ďakujem všetkým za úžasné darčeky. Nie len mojim rodičom, ale aj kamarátom na sraze v Brne. Veľmi som si to užila.

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.