Mint Tea

Bratislava time



Mint tea Time, vintage cups, coast of Danube river, sunset and the most beloved architectural ex-classmate of mine. Geez I miss you, Beli. You, laugh, troubles and chocolate!... which came right after mint tea!
(btw, I have no idea, who those girls are, I  just pulled the trigger. 'Cause of my "lame-osity" their pic is pretty sharp, while Beli's, where she posed to me, it's eye-painfully blurred -.-)

Čas mätového čaju, zastaralé šálky, breh Dunaja, západ slnka a moja najzbožňovanejšia bývala spolužiačka z Architektury. Jooj, chýbaš mi, Beli. Ty, smiech, problémy a čokoláda! ... ktorá prišla hneď po mätovom čaji!
(mimochodom, nemám poňatia, kto tie dievčatá sú, ja som len zmáčkla spúšť. Na foťáku, samozrejme. Vďaka mojej lamóznosti, ich fotka je pekne zaostrená, zatiaľ čo tá s Beli, kde mi pózovala, je rozmazaná, až z toho oči bolia -.-)

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.