Mint Tea

Wishes

Yes, I have such a hurry in school, that's why my blog is in late winter dormancy. I promise, I would wake him up, but for now just little update. What am I doing all day long? Here's the answer:

8:00 - waking up with the thought of: "Rise and shine, sleepyhead." 
8:10 - washing my face, best wake-up method ever 
8:15 - POP pilates with Cassey
8:45 - breakfast (yogurt, musli, fruit - I'll show you pics, occasionally) 
9:00 - going to school or switching the "home-office" mode on 
... 
22:00 - switching the "home-office" mode off, completely exhausted, frustrated I've done nothing for whole day. Impossible? Try me... still have so much to do! I'm so LAME. If it isn't obvious. However, I've had some nice time with my mum and Christian, so it's not just about the work, otherwise I would write this stupid stuff from psychiatric sanatorium or whatsoever... Thanks God, I'm still conscious (love that word).

I'm reading two books simultaneously, Sartre (philosophy) and Alexandra Potter. Guess which is more readable? The second one, surprisingly. It's called BE CAREFUL WHAT YOU WISH FOR and that's my inspiration for todays topic. Instead of deep thinking, which I gladly leave for Sartre, I write down some of my wishes ;) 

Here we go: 
1. I wish I've got that goddamn Bachelor degree 
2. ........... have more faith in things I'm doing. 
3. ....... those sweet wedge sandals won't hurt me anymore! 
4. ....... temperature throughout days is around 25 degrees, so I can breath and focus! 
5. ....... they have this dark blue dress in Bershka, hehe, how girly :P 
6. ....... it's not half past midnight... x_X 
7. ....... I can go to London! 
8. ....... to have a lollipop right now, 'cause I'm out of sweets... 
9. ....... Stormy is online.
10. ..... I can go photographing.
11. ...... I don't really have to read that bloody SARTRE, whaaa.

I'm going to sleep. There's no space for wishing for miracle... last time I did that, it came too late. So...  or not? What's wrong about wishing? No... nothing... keep wishing and hopefully they'll come true. Soon.

"It's impossible," said pride.

"Its risky," said experience.

"Its pointless," said reason.

 "Give it a try," whispered the heart.

(Author unknown)

Ano, tak trochu v škole nestíham, preto moj blog spí zimným spánkom. Sľubujem, že ho zobudím, ale zatiaľ len také malé aktualizovanie. Čo robím celé dni? Tu je odpoveď:

8:00 - zobúdzam sa s myšlienkou "Vstávať a cvičiť."
8:10 - umývam si tvár, najlepší sposob ako sa prebudiť
8:15 - POP pilates s Cassey
8:45 - raňajky (jogurt, musli, ovocie - ukážem vám fotky, príležitostne)
9:00 - idem do školy, prípadne zapínam "home-office" mód
...
22:00 - vypínam "home-office", totálne vyčerpaná, frustrovaná, že som za celý deň neurobila absolútne nič. Nemožné? U mňa ano... stále mám toho na mraky! Som neschopná. Ak to do teraz nebolo jasné. Bola som však vonku s maminou a Christianom, takže to nie je iba o práci, inak by som pisala tieto moje žblebty z psychiatrickej liečebne alebo tak čosi... Vďaka Bohu, stále som pri zmysloch.

Čítam inak dve knihy súčasne. Sartra (filozofia) a Alexandru Potter. Hádajte, ktorá z tých dvoch je čitatelnejšia? Druhá, prekvapivo. Volá sa BUĎ OPATRNÝ NA TO, ČO SI PRAJEŠ a to je práve mojou inšpiráciou pre dnešný post. Miesto nejakého hlbokého uvažovania, ktoré milerada prenechám Sartrovi, spíšem nejaké moje priania ;)

Takže:
1. Prajem si konečne získat ten debilný titul bakalára.
2. .............. aby som mala viac dovery v to, čo robím.
3. .............. aby ma tie moje krásne sandále na klíne už neodierali!
4. .............. aby teplota cez deň bola tak 25 stupňov, aby som mohla dýchať a sústrediť sa!
5. .............. aby mali tie tmavomodré šaty v Bershke, hehe, aké dievčenské :P
6. .............. aby nebolo pol jednej v noci x_X
7. .............. aby som mohla ísť do Londýna!
8. .............. aby som teraz mala lízatko, pretože už nemám nič sladké...
9. .............. aby Stormy bola online.
10. ............ ísť fotiť.
11. ............ aby som nemusela čítať toho pošahaného Sartra, whaaa.
Idem spať. Nie je čas obťažovať sa prianím si nejakého zázraku.... minule, keď som si ho priala, stal sa príliš neskoro. Takže... alebo nie? Čo je zlé na tom, niečo si priať? Nie... vobec nič... proste si naďalej čosi prajme a dúfajme, že sa to splní. Čo najskor.

"Je to nemožné," tvrdí pýcha.

"Je to riskantné," tvrdí skúsenosť.

"Je to bezpredmetné," tvrdí rozum.

"Len to skús," našepkáva srdce.

(Autor neznámy)

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.