Mint Tea

Indonesia IV.

Tretí deň na Bali. Niesol sa v znamení splneného priania <3





Včera nás sprevádzal Manikov brat, dnes opäť Manik. Jediná zmena bola, že sme si viac pokecali, lebo Manik rozpráva česky viac. Ale aj tak klobúk dole pred obidvoma! Aj čo sa jazdenia autom po ostrove týka. Ja by som spanikárila pri prvej zákrute...

1) Zen Hideaway swings

Ako prvú zástavku sme mali na moju požiadavku hojdačku <3. Problém bol, že to bolo na náš vkus príliš drahé a hoci mi to bolo ľúto, povedala som, že za tie peniaze sa nechcem ísť hojdať. Manik sa ukázal ako nie len úžasný sprievodca, ale aj zjednávateľ. Vybavil mi hojdanie za polovicu, s tým, že Peťo mohol vstúpiť do areálu, ale nesmel sa hojdať a nesmelo ho ani byť vidieť na fotkách. Čo je škoda, ale podarilo sa nám takto ušetriť aspoň volačo a mne sa splnil sen :)



2) Prasiatko na obed



3) Vodný chrám Ulun Danu Beratan Temple



4) Vodopád Sekumpul

Sem sme pôvodne ani nemali ísť, ale presvedčili sme Manika, aby nás sem vzal. Chudák, keby vedel, do čoho ide, asi by nesúhlasil. Cesta bola tak max pre jedno auto, kľukatila sa po kopcoch a bola nekonečná. Smerom tam sme to zvládli supersky, smerom naspäť sme stretli nákladné auto a Manik si oškrel späťák na novom aute :/

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.