Mint Tea

INDONESIA VI - SINGAPORE



Náš Ázijský výlet nespočíval len v návšteve Malajzie a Bali, ale keď už sme sa ocitli v týchto končinách, navštívili sme aj Singapúr. Viac by vám o ňom zrejme povedal P. alebo ktokoľvek iný, ja som si zapamätala najmä tieto tri fakty:


1) Singapur má všetko a na malom území. Zoo, Akvárium, krásnu architektúru, malé historické domčeky, ale hlavne ľudí všetkých rás a vyznaní.
2) Singapur je známy množstvom zákazov. Nejedz v metre! Nefajči! Žiaden durian! (veľmi smradlavé ovocie) Žiadne horľaviny!
3) V Singapure sa nachádza budova s jedným z najkrajších vstupov!

a ok, ešte gastronómia:
- jedla som tam najlepšieho tuniaka v celom mojom živote! A urobila som si ho sama na lávovom kameni. Celkom dobrý zážitok :) 
- Singapur má dva Streed Food stánky s Michellinskou hviezdou

Kuk nižšie na fotky :)

Ako prvé však Gardens by the Bay. Nádherná botanická záhrada charakeristická fialovými kovovými stromami <3



Downtown



Toto je tá budova! <3 :d="" a="" ani="" br="" dza="" e="" ja="" nach="" nevedeli="" nevedomky="" om="" ou="" pe="" s="" sa="" singapure="" sme="" som="" v="" zladila="">


Zvieratká zo Singapurského lesoparku:



Jewel - nákupné centrum na letisku, slávnostne otvorené v roku 2019. Takže malo asi len pár týžďnov, kým sme ho videli aj my :)



Rozhodla som sa, že samotnej architektúre Singapuru venujem samostatný článok... lebo #archilovers :D

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.