Mint Tea

Surviving...


Dnešné raňajky v podaní ovocnej bomby aneb keď nemám chuť na nič... suché. V tomto teple má človek potrebu stále nejakých tekutín, keď to cez noc úspešne vypotí. Všakže. Hlavne v tak debilne situovanej a riešenej izbe, ako je ta moja. Neprúdi mi tu vobec žiadny vzduch, ventilátor je pro forma a okno sa otvára na strane, kde mám moj úžasný monitor. Takže na opačnú stranu, než mám postel. Fakt na figu. Budem musieť do budúcna nejak poriešiť.

Víkend uletel v podobe absolútnej nechute kamkoľvek ísť. Počítač a vízia hrania RPG od rána do večera bola lákavejšia ako ... potiť sa na verejnosti. Tímto ďakujem Chrisovi za spoluprácu :D Bez neho by som šla spať ... rozumnejšie x). Ale nakoniec som predsa len aj niekam šla. V piatok ma moje babizne vytiahli do kina. Na toto - info a trailer. "Čím bližšie sa pozrieš, tým menej budeš vidieť."

Vzhľadom na to, že sa nič nedeje, že JA som lenivá k tomu, aby sa VOBEC niečo dialo, tak vám sem aspoň hodím pár mojich obľúbených letných pesničiek.

01. City Rain - The Optimist
02. Ellie Goulding - Burn
03. Milo Greene - Take a Step
04. Capital Cities - Love Away
05. Bruno Mars - Marry you
06. Adam Lambert - If I Had You
07. Taylor Swift - Story Of Us
08. Wake Owl - Wild Country
09. The Weepies - World Spins Madly On
10. King Charles - Coco Chitty
11. Imagine Dragons - On Top of the World
12. Lord Huron - Lonesome Dreams
13. Eli Lieb - Young Love
14. Avicii - Wake Me Up  (pripomína mi to trochu príbeh mojej postavy Veron a jej dcéry Isabelly :))
15. Zedd - Clarity (feat. Foxes)
16. Suitcase - The New Electric Sound
17. The Naked and Famous - Hearts Like Ours

(ooo toto je pecka! Published 8.5.2013, aj vy v tom cítite 80 roky? Najlepšie hudobné obdobie?)

....prežívam...

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.