Mint Tea

Bubbles



Tak ma sestra konečne vytiahla pod zámienkou bublinkovacej pištolky von. Vie ako na mňa... nuž, bola to sranda. Len keby nás stale neotravovali "švédski kresťania" s ich dnešnou akciou. Letákov by sme mali... no, na rozdávanie... a vanilkovo-čokoládová zmrzlina bola skvelá. Jedinou chybičkou, ako by povedala Žužmí, bola "úchylná matka príroda". Zbožňuje ma. Nesmierne. Ja viem, som skrátka neodolateľná. Najmä s tou ružovou mašličkou vo vlasoch. Ale čo je veľa, to je príliš. Mezi moje úchylky rozhodne nepatrí žužlanie, takže prosím, nabudúce bez toho. Vraví sa tomu tolerancia, príroda, aby bolo jasno. Ďakujem.

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.