Mint Tea

Pieces of me



Už dlhšiu dobu som mala v úmysle ukázať vám veci, ktoré mám najradčej zo všetkého. Prečo? Ani neviem. Asi aby ste ma lepšie spoznali. Aby som vám vyvrátila nejaké myšlenky, alebo ich naopak potvrdila.

Takže v "skratke" (páč to zas určo bude megadlhé):
1. Milujem Conversky akejkoľvek farby. Momentálne som bledožlté vymenila za zelené a sú ňuňaté.
2. Mám hrozné problémy dodržiavať pitný režim, preto mám Bobble flašku. Už s novým filtrom. Veselým žltým.
3. Zbožnujem mašle vo vlasoch. V akejkoľvek podobe. Táto je moja umelecká mašlová spona. Nosím ju, keď ... "tvorím". (Alebo nemám po ruke gumičku, pretože túto mašlu mám po ruke vždy.)
4. Prívesok, ktorý som si pred piatimi rokmi privlastnila od mojho milovaného Filipa. Neviem odkiaľ to je,  neviem, čo to má znázorňovať. nerozumiem popiskom na tom krúžku, ale je to jeho. Chránim si to ako oko v hlave.
5.  Moj nudablok je príbeh sám o sebe a nezmestí sa na pár riadkov. Ale je to moja cesta, ako meditovať.
6. Túto sukňu (červenú hoci to nie je vidno. Tienila mi postel) ma presvedčila kúpiť sestra. Je zo Stradivariusu a zbožňujem ju zo všetkého oblečenia čo mám v skrini najviac.
7. Akvarelky moje drahé, čo by som bez nich robila? Dostala som ich na nejaké Vianoce od krsných a prvýkrát ich slávnostne použila na príjmačkach na Architektúru do Prahy. Sice ma vtedy nevzali, ale mala som jedno z najlepších hodnotení umeleckej práce.
8. Curaproxka. Na tie moje príšerné zuby je táto vec hotové labúžo.
9. Voňavka Christiny Aguilery. Nuž... viac sympatizujem s LightBlue od D&G, ale táto je jemnejšia. Viac sedí ku mne... si myslím :D
10. Perá STABILO sú must-have pre človeka, ktorý je posadnutý farbami. Že neveríte? Mám dokaz. ---->
11. Centropeny vo všeobecnosti moc rada nemám, ale na toto 0,1 pero som si zvykla a viem s ním krásne čarbať. :P
12. Uletené farby? Bez cyklamenovej to nejde. Srdcová záležitosť v podobe romantických sandálov. Už ste ich videli niekoľko krát a ja ich budem ukazovať aj naďalej. Sú božie!
13. Vravela som, že je vo mne ešte hodne velký kus dieťaťa? No, ak nie, tento vankúšik to o mne asi definitívne potvrdí. Len na ňom nechcem moc spávať, aby sa nezničil. Takže spím na inom, a tento mám vedľa hlavy, aby som sa neudierala do steny :D (u Filipa do bedne, ktorá slúži ako nočný stolík.)
14. Nikoník :)))
15. Zavržený aneb moja záľuba vo fantasy. Ano, ano, ešte stále. Som najväčšie decko čo kedy študovalo na Architektúre.
16. Riflové bolero, tiež ukecané, tentokrát mojou mamou, lebo ja som chcela červené. Tiež Stradivarius... moj najobľúbenejší obchod, vieme? 

...chýba mi tam ešte MP3ojka, ktorú mám pod vankúšom. Zabudla som na ňu, lebo spávam na inom vankúši ako je ten tučniakový. Takže... som si nespomenula. Verejne se ti drahá MP3 od tatina ospravedlňujem. Dneska v noci ti  to vynahradím. Budeme len ty a ja, pekne spolu spinkať. Ty mi budeš šepkať do uška a obíjmeš ma okolo krku svojimi káblikmi... ehm... :X :D

(Nevravela som, že to bude megadlhé?  -.- Ťažký život grafomana...)

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.