Mint Tea

Day with the D!

... and W! It's here! It's the right time! Special of Doctor Who to its 50th anniversary is ready to watch, however unfortunately for my curiosity... I have to wait til seven o'clock in the evening of this day. On the other hand, I'm going to share my geeky and dotty feelings with other Whovians, so I'm pretty impatient. ...And I don't wanna have evening, because it will be Sunday and that means, after movie, I'll have to go to sleep and than wake up for another boring and ordinary school day with i-am-gonna-freak-out moods. I really need my own TARDIS... so I can go back... to that nice times.

...a W! Je to tu! Už je ten správny čas! Špeciál Doktora Who k 50. výročiu je pripravený na sledovanie, avšak nanešťastie pre moju zvedavosť... musím vydržať do siedmej večera tohoto dňa. Na druhú stranu, budem zdielať svoje podivínske a pobláznené emócie s ďalšími Whovianmi, takže sa neviem dočkať! ...A nechcem aby bol večer, pretože bude nedeľa a to znamená, že po filme budem musieť ísť spať a potom vstávať do školy kvoli dalšiemu nudnému a obyčajnému dňu s mojími za-chvíľu-zošaliem náladami. Naozaj potrebujem svoju vlastnú TARDIS... aby som sa mohla vrátiť... do tých pekných časov.


And, so you know, my mummy visited me, with her boyfriend. They've brought me some stuff from Bratislava, I've needed in my new place, so I finally have my turbo PC, beddings and shisha. And skirt! Oh yes! It's absolutly perfect! The waiting for it was definitely worth it. And moreover, they bought me teddyPanda (Martin has refused to buy it -.-)  and new office rolling-chair. Even without those new things, I'm glad, they came to see me. It lighten up grey times of mine.

A, aby ste vedeli, moja maminka ma navštívila, aj so svojim priateľom. Priniesli mi nejaké veci z Bratislavy, ktoré som potrebovala na byte, takže konečne mám svoje nadupané PC, perinky a shishu. A sukňu! O, ano! Je absolútne perfektná! Čakanie na ňu rozhodne za to. A navyše mi eště aj kúpili plyšovú pandu (Martin mi ju odmietol kúpiť -.-) a novú pracovnú stoličku na kolieskach. Aj bez týchto nových vecí, som rada, že ma prišli navštíviť. Rozjasnilo to tie moje šedivé dni.

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.