Mint Tea

Birmingham 2013

Sometimes I've been lucky. Sometimes I've got enough free time to actually go somewhere. Sometimes I've got the posibility to spend that time on the creepy meetings with guys from HOCZ. And everytime I've got there, I have my camera with me.

Niekedy mám šťastie. Niekedy mám dostatok volného času na to ísť niekam. Niekedy mám tú možnosť stráviť tento voľný čas na podivných stretnutiach s ľudmi z HOCZ. A vždy keď tam som, mám so sebou fotoaparát.



I realized, Alen is so photogenic! She looks pretty even when she blinked... Soooo... Guess who is my favorite phototarget? *angelgrin*

Uvedomila som si, že Alen je neuveriteľne fotogenická! Vyzerá pekne i keď žmurkla... Taaaakže... Hádajte kto je mojim obľúbeným objektom na fotenie? *anielský výraz*

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.