Mint Tea

Kinda old school

Tak, presne ako som sľúbila. Dala som vyvolať rok staré vyfotené filmy a tu je výsledok. Sú to konkrétne fotky z Hájenky u Písařova a potom z Hradce Králové a ja musím priznať, že mám z tých fotiek nesmiernú radosť! ^_^ Neverila som, že výjdu tak skvelo! Teším sa ako malá a nemožem sa dočkať, až Nikon opäť vytiahnem na nejaké fotenie :) Okrem mňa na fotkách nájdete Alen (moju úžasnú sesternicu), Filipa (mojho priateľa - modrá košela) a Martina (ja ho volám Sandro a je to moj veľmi dobrý kamarát), na záver sú fotky dvoch potvorských papagájov. Neviem ich mená, no pri pokuse nasypať im jesť do kŕmitiek ma samička ďobla. No fakt! A potom sa mi obaja dobrých 10 minút rehotali! Za dobrotu na žebrotu -.-

- Písařov, Olomouc, Hájenka - august 2012 (sraz s kamarátmi)
- Hradec Králové - august 2012 (výlet a oslava Filipových narodenín)
   

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.