Mint Tea

Sunny morning

Teplé slnečné lúče! Konečne sa im podarilo predrať sa cez tu hradbu šedých chumáčov vaty na oblohe. Bolo dostatočne teplo na to, aby som po dlhej dlhej dobe vyvetrala šaty. Nie len tak nejaké, pretože tieto som na sebe ešte nemala. Dlho som ich okukovala na internete, dokonca som ich videla aj v obchode na vlastné oči, ale samozrejme som im nevenovala pozornosť. To som celá ja. Spamätám sa až keď je neskoro. Preto ešte raz tie orgovány (už vyschli, tak som si ich mohla dať do džbániku). No a celkom nečakane ich v Prahe už nemali, ale v Bratislave v tom jedinom obchode Pull and Bear, o ktorom viem, áno. Takže tadááá! Na vysedávanie na okne je už inak dosť zima, čo je škoda. Perfektné miesto na čítanie knihy, hoci okoloidúci na vás s radosťou pozerajú ako na bláznov.

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.