Mint Tea

How to start?

Tož, po dlhom premýšľaní, či na niečo takéto vôbec mám trpezlivosť a výdrž, som sa nakoniec rozhodla. Nom...  voilà! Môj úplne prvý blog. Žiadne zázraky odo mňa však nečakajte. Radšej. Kto chce byť potom sklamaný? Vzhľadom na to, že môj spisovateľský talent je niekde na bode mrazu, nechám to radšej na fotkách a nejakých krátkych komentároch. To bude asi najlepšia prezentácia. Takže ak sa pýtate, čo máte čakať, tu je odpoveď: veeeeeľa fotiek. Z toho dôvodu bol tento blog aj založený. Aby som mala inšpiráciu na fotky :) (len ešte musím prísť na to, ako sa sem vlastne vkladajú...)

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.