Mint Tea

Mornin' !


Vuá. Schrupla som si do pol dvanástej, why not, že ano. A to som ani nešla nejak hrozne neskoro spať. Vec sa má tak, že moja izba nie je zrovna vhodne riešená, čo sa týka prúdenia vzduchu. Nemožem si otvoriť dokorán okno, lebo je to otváranie zrovna na strane, kde mám stolný počítač a rádio (kto v dnešnej dobe počúva rádio? Asi ho odložím do skrine...) Takže tu mám už pomaly vstavaný ventilátor (chápej, fučí bez prestávky...) a aj tak to nepomáha. Ale dnes som poslúchla maminu. Už tretiu noc mi hovorila, aby som si nechala otvorené okno aj dvere. A hádajte čo! Zabralo to. Lebo aj ona mala otvorené a tak ten vzduch mohol konečne prúdiť. Musím priznať, že som sa vážne skvelo vyspala. A poriadne. Tak som si dopriala aj skvelé raňajky, hoci z prvu to bol skor experiment, pretože všetky slovenské blogerky čo poznám od sestry, tak toto jedia každý deň. No... povedzme, že chápem prečo. Je to úžasne osviežujúce. Len nabudúce asi bez tých BeBe keksov :) Krásny deň!

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.