Mint Tea

Ana Rosa I.

It's been a while, when I've found so beautiful Tumbrl called Anna Rosa. It's full of photographies I like most. Usually still-lifes made from ordinary things with vintage background. Thanks to this Tumbrl I promised myself to change few things in my lifestyle, I would be pleased to share (so you can eventually help me to keep my word). Soo... I promised , I won't eat that much sweets I've used to. Promised I will buy flowers and wase for them. Promised, I will enjoy little things. I already started yesterday, when hunger catched me late in the evening. I prepared bowl full of strawberries, pear and musli, instead of chocolate cookies. Hope it will change my point of view and maybe... the way I've used to feel for a very long time. In this post, I solemnly swear, I will eat a piece of fruit or vegetable every day.

Je to už nejaká chvíla, čo som našla krásny Tumbrl pomenovaný Anna Rosa. Je plný fotografií, ktoré mám najradšej. Obvykle to sú zátišie vytvorené z obyčajných vecí na pozadí niečoho starého. Vďaka tomuto Tumbrl som sama sebe sľúbila, že urobím nejaké zmeny v mojej životospráve, o ktoré by som sa rada podelila (aby ste mi mohli prípadne pomocť dodržať slovo). Tááákže... Sľúbila som, že nebudem jesť tak veľa sladkého, ako som zvykla. Sľúbila som, že si kúpim kvetiny a vázu. Sľúbila som, že si budem užívať maličkostí. A začala som už včera, keď som bola neskoro večer hladná. Pripravila som si misku plnú jahod, hrušky a müsli miesto čokoládových cookies. Dúfam, že to zmení aj moj pohľad na svet a možno aj... to ako sa cítim už dlhší čas. V tomto článku slávnostne prisahám, že každý deň zjem aspoň jeden kúsok ovocia alebo zeleniny.

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.