Mint Tea

So...be it



Home. Angina. Boredom. Lot of vitamins and pills. Great... *sneeringly*

Ok, I don't really have good mood. I'm bored, closed inside the flat, just with my bed, mint tea and The Vampire Diaries, because... I need to spend those looong hours, somehow. Playing RPG is nice thing to do, but you can't do that whole day. Mainly when everyone is at school or working, that means no one is online, so these stories became my companion for now. I will handle that for sure, but now I'm just bored. And doing school stuff makes my mood even worse...

Doma. Angína. Nuda. Mrte vitamínov a liekov. Paráda... *posmešne*

No jo, nemám veľmi dobrú náladu. Som znudená, zavretá vnútri bytu, len s mojou posteľou, mätovým čajom a Upírimi denníkmi, pretože... potrebujem zabiť tie dlllhe hodiny, nejako. Hranie RPG je síce fajn, ale nedá sa to robiť celý deň. Obzvlášť keď sú všetci v škole alebo práci, takže nikto nie je online a tak sa tieto príbehy stali nateraz mojim spoločníkom. Nejako to určite zvládnem, ale teraz som skrátka znudená. A robiť veci do školy moju náladu ešte viac zhoršuje...

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.