Mint Tea

New in



What to say? That I'm a girl? Yes, I am, congratulation to your break-through, almost like discovery of America :P but I am not a shopaholic. I wanted a little change in my clothes. Disliked those short jackets that are good just for showing naked belly and getting ill... I'm not that kind of girl. Don't feel very comfortable and warm. That's why I looked for longer trench coat. Converse are MUST HAVE for me... even if I have two pairs already O:), but they are in shiny green or red color, so my mum ordered me white ones. And that polka dot foulard? It's compensation of that scarf with butterflies that's impossible to buy anywhere :(

Čo povedať? Že som dievča? Hej, som, gratulujem k strhujúcemu objavu, takmer takému ako je objavenie Ameriky :P ale nie som závisla od nakupovania. Chcela som len menšiu zmenu v mojom oblečení. Nemám rada také tie krátke bundičky, ktoré sú vhodné akurát tak na ukazovanie holého bruška a nachladnutie... nie som ten typ báb. Necítim sa v tom veľmi pohodlne a teplo. Práve preto som hľadala dlhší kabát. Konversky sú pre mňa POVINNÉ... hoci dva páry už mám O:) ale tie sú žiarivo zelené alebo červené, tak mi maminka objednala tieto biele. A tá bodkovaná šatka? To je náhrada motýlikovej šatky, ktorú už nie je možné nikde kúpiť :(



Photos are from e-shops Bershka and Stradivarius, on the other hand, photos of Converse sneakers are from http://weheartit.com/

My photos are still in analogue Nikon, so we have to wait :)

Fotky sú z online obchodov Bershka a Stradivarius, na druhú stranu fotky tenisiek Converse sú z We Heart It.

Moje fotky sú stále v analógovom Nikone, takže si ešte musíme počkať :)

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.