Mint Tea

30 out of 32

Nu, už je to raz tak. V pondelok som prišla o daľšiu osmičku. To viete, keď ten zubár je tak pekný! Ešte aj sestra mi ho pochválila! A to sa často nestáva, vážne. Má úplne iný... vkus. Totiž, bola tam ako moja morálna podpora, ale prebehlo to všetko v kľude. Akurát to bolo fest nepríjemné no. Tento krát sa ma ani Adam nespýtal, či si zub chcem nechať. Asi ho rozptylovala jeho nová sestrička. Aspoň prepokladám, pretože poriadne nevedela čo má robiť a on jej to musel stále pripomínať.

Inak sa veeeeľmi ospravedlňujem, že to tu zanedbávam. Ale zážitky z Cypru sú vtipné len tým, ktorí sú zasvätení a potom som bola na chate. Moja druhá sestra (Michell) bola na tábore, takže som sa trochu nudila. Byť medzi samými príliš dospelými a príliš deťmi nie je bůh-ví-co, keď máte na chrbte len dva "úbohé" krížiky. Konkurovať tým, čo majú štyri nie je dosť dobre možné a s tými, čo nemajú ešte žiaden (Jurko, viď fotka)... no, uznajte, že to dosť dobre do kopy nejde.) Ale tak, tatino ma dostatočne zabavil. Nie nadarmo sa moja zložka s fotkami z víkendu volá "Debordelizácia chaty". Robili sme elektriku kvôli lampičkám ako darček k narodeninám mojej babičky a vypratali kumbál (taká malá, hrozne zaprataná miestnosť). Človek by ani neveril, čo všetko tam nájde. Od kompletne rozožratých, 20 rokov nepoužívaných perín, ktoré slúžili ako toaleta plchom po taký skvost, ako sú bublinové krivítka na rysovanie! Len architekti ocenia. A ja som taký pseudoarchitekt, takže cenííím!!! To som si schovala a to ostatné sme vyhodili, alebo spálili. Jo... a menujem sa oficiálnym vyberačom fotiek z rámov!

A čo ďalej? Stretla som sa so spolužiačkami zo strednej školy, o ktorých som si myslela, že už sa spolu asi veľmi baviť nebudeme. Na to, že som akurát došla s necitlivou polovicou pusy od zubára a s gázou medzi zubami, tak to bolo celkom fajn. Už som aj stihla zabudnúť, ako fajne mi s nimi zvyklo byť. Z pôvodnej štvorky sme síce už len tri, lebo štvrtej, mojej menovkyni, švihlo, ale čož. Aj také veci sa stávajú.

A sakra, nejak moc sa rozpisujem. Takže už len rýchlo rýchlo. Mám nové PC! Juhuuu! (Obrazovka je Samsung, ale vyzerá rovnako ako ta HP) S windows 8... nie až také juhuu... Sú to mrchy, Wosmičky (by Sandro). Neprehľadné. Vždy 15minút hľadám, kde sa ten comp vlastne vypína. To ešte bude nesmierna prdel. Fakt. Dvojnásobná vzhľadom na môju asociálnosť. Voči technike je ešte znásobená. Fakt si nerozumiem s ničím, čo nie je MP3. Nevadí, to sa poddá :D.

A dobrá správa na záver, sestra odletela do Doky.. Dohy...whatsoever, nejaká prdel sveta. Všetky mestá sú na P, keby ste nevedeli. Praha, Bratislava je Pressburg alebo Pozsony, takže aj to sa počíta, Pezinok a to ostatné sú prdele sveta O:). Hehe :D Ale bude mi chýbať. Taký moj sparingpartner na všetko možné. Ja už sa však teším na mojich kamarátov, aneb Hájenka sa blíží! (ano, beriem aj Nikon. Snaď budem úspešná.)

Inak furt samá bublanina! Ňami ňami! (u tatina višňová, doma ríbezlová :P ako v raji! :D)

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.