Mint Tea

Cyprus



Ano! Bolo nám hrozne fajn! Teplo bolo, niekto sa spálil, niekto nie, našli sme šutre v tvare srdiečok a vykašliavali slanú vodu. Užili si vtípky týpka na lodi i milé slova čašníka Alexa. Hrali Európu a naháňali internet po bare. Vytiahli šaty špeciálne na dovolenku a hlavne, hlavne sme sa ohromne zabávali. Toľko som sa s rodinou ešte nenasmiala. Ďakujem za skvelú dovolenku :).

- "The water has 34 degrees. 17 on one side of the boat, 17 on the other side." (Voda má 34 stupňov. 17 na jednej strane lode, 17 na druhej)
- "Don't worry! Ten seconds in the water and your body become fully adopted." (Nebojte sa! Desať sekúnd vo vode a vaše telo si plne privykne! ~ jasneee, jasneee x] )
- "My eyes are red, but not because I was on the party all night, but because I was googling all the informations I want to tell you." (Moje oči sú červené, ale to nie je preto, že by som celú noc bol na párty, ale preto, že som gůglil všetky tieto informácie, ktoré vám chcem povedať.)
- "Z akej skupiny odišiel Phil Collins?" Tereza: "Rolling Stones?" x)))
- "Blé ble-blé" - tu :D Božia rozprávka!!!
- "Knock - knock"
  "Who is there?"
  "Doctor."
  "Doctor Who?"
  "YEAAAAH!" (aneb ako som sestru nakazila Whovian fever :D (preklad: závislosťou na Doctorovi Who.)

You Might Also Like

1 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.