Mint Tea

Summertime Happiness

To aby ste nepovedali, že dávam málo postov. Ako kompenzácia, dva posty za deň! Dobrú chuť! (U posledných dvoch fotiek som sa nevedela rozhodnúť, ktorá je lepšia. Tak som sem dala obe :P... keď už tie jahodové nevyšli veľmi podľa mojich predstáv.).

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Takové bulvy. Myslím, že teď už mám takové chutě, že z toho neusnu.. Beztak to je ve photoshopu, že jo ?:D

    OdpovědětVymazat
  2. Liu, si zlatý, aké máš o mne vysoké mienky :D Vážne si myslíš, že viem pracovať vo photoshope? Že ho mám vobec nainštalovaný ? x) milé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Prostě jsem byl takový zlý člověk, že místo toho abych ti to pochválil, jsem napsal že to bylo ve photoshopu. Takový borůvku jsem ale fakt ještě neviděl :D

    OdpovědětVymazat

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.