Mint Tea

Home at last



Finally! Holiday! And I'm home at last! Euphory! Celebrating this pleasant feeling as I'm supposed to be. With mint tea, chocolate and my most dear Vincent (Van Gogh). Few days ago, I was drawing during the talk with Mikey. Some tree-ring-snail stuff, which reminded me of Van Goghs picture named Night Sky. So I decided, to honor him, to open my quill from Amsterdam and try to write som calligraphy... In the far past, someone told me, that the photography of me with pen in my hand, is absolutely apposite. 'Cause I can write or draw for quite long time and never be bored of that. :) I really should live before 15.th century, when they used to rewrite everything by hand. I would be the most happy person in the world.

Konečne! Prázdniny! A ja som nakoniec doma! Eufória! Oslavujem tento potešujucí pocit tak, ako by som mala. S mätovým čajom, čokoládou a mojim najmilším Vincentom (Van Goghom). Pred pár dňami som si kreslila behom rozprávania sa s Mikeym. Nejakých letokruhových slimákov, ktorý mi pripomenuli obraz Nočná obloha od Van Gogha. Takže som sa rozhodla, na jeho počesť, otvoriť pierko z Amsterdamu a vyskúšať ho na kaligrafii... Kedysi v minulosti mi niekto povedal, že fotka mňa s perom je dokonale výstižná. Pretože možem písať či kresliť po celkom dlhú dobu a nikdy ma to neprestane baviť. :) Naozaj som sa mala narodiť pred 15. storočím, kedy zvykli všetko prepisovať ručne. Bola by som najšťastnější človek na svete.

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.