Mint Tea

Zombie on!



Know the song "Carry on" from Fun. ? Well, I officially changed the title into "Zombie on!", mainly because I feel zombie tired. Spent whole bloody night with turning from one side to another. Find out, what kind of songs have I in my sweet player. Twice! And Im totally functionless. Congratulation myself, I successfully killed seven hours of my life doing nothing. I'm even procrastinating badly. Oh my Go... zombie! That wish of beautiful dreams didn't come true. So maybe next time?

Poznáte pesničku "Carry on" (eventuálny preklad - Pokračuj. Vydrž. Nevzdávaj to. etc...) od Fun.? No, oficiálne som zmenila názov na "Zombíkuj!", hlavne preto, že sa cítim mrtvá ako zombíci. Strávila som celú pošahanú noc pretáčaním z jednej strany na druhú. Zistila som, aké typy pesničiek mám v mojom drahom prehrávači. Dvakrát! A som totálne nepoužitelná. Gratulujem sama sebe, úspešne som zabila sedem hodín mojho života nič-nerobením. Ešte aj zle prokrastinujem. Bož... Zombík! To prianie pekných snov jaksi nevyšlo. Možno nabudúce?



Now I imagine myself like that. Truly sleeping tranquilly... Instead of that I've become bewitched by Joanne Young pictures! I adore every one of them. Mostly this four. They remind me of my Veron and Barbara Palvin as well (the right one is based on her :) ), however Veron has a falcon, not a dove. But nevermind :) They are amazing!

Teraz si sama seba predstavujem takto. Kludne odpočívajúc... Miesto toho som skor okúzlená obrázkami Joanne Young! Zbožňujem každý jeden z nich. Najmä však tieto štyri. Pripomínajú mi moju Veron a tým pádom aj Barbaru Plavin (pravému slúžila ako predloha :) ), avšak Veron má sokola, nie holubicu. No a čo :) Sú úžasné!



© by JoanneYoung

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.