Mint Tea

Victoria's Secret Fashion Show 2013

Long time ago I watched the show of Victoria's Secret from 2012 because of my favorite Barbara Palvin. This year she's not been successful on casting, so I don't really care about the show now. However my sister convinced me, because it's better then show from last year. And you know what? She is right. You can see the changes in costumes, music, atmosphere... everything is more gorgeous. It's breathtaking. Not just girls themselves, they are so beautiful, but their confidence in what are they doing, walking in front of thousand pairs of eyes in tiny lingerie with amazing wing, which sometimes looked so heavy! This is something I admire, simply 'cause I could not do that! I'm totally shy even with my family or people, I'll never see again. But tell my subconsious, right? It is the horribly stubborn ...thing!

Guests: Taylor Swift (presenting the show), Fall Out Boy, A Great Big World, Neon Jungle (ok, this sucks)
Angels: Behati, Doutzen, Adriana, Alessandra, Lindsay, Lily, Candice, Erin
Performances:
01. England (opened by Candice, who was wearing Royal Fantasy Bra frilly with diamonds in value of more than seven milions euro - 2.) featuring by Fall Out Boy and Taylor Swift in those flaggy dress (1.),
02. Shipwrecked featuring by A Great Big World
03. Parisian Nights attended by Miley's Cyrus song, I guess, with Cara, Erin and others famous angles on stage,
04. Birds of Paradise featuring by Fall Out Boy with adorable Erin in, for me, most beautiful costume at all (3.)
05. PINK featuring Neon Jungle
06. Snow angels (opened by Behati) featuring Taylor Switf.

Kedysi dávno som sledovala Victoria Secret show z roku 2012 kvoli mojej obľúbenej Barbare Palvin. Tento rok nebola úspěšná na kastingu, takže ma tohtoročná prehliadka toľko nezaujímala. Lenže moja sestra ma presvedčila, pretože táto prehliadka je lepšia ako z minulého roku. A viete čo? Má pravdu. Je vidno všetky tie zmeny v kostýmoch, hudbe, atmosfére... všetko je omnoho úžasnejšie. Berie to dych. Nie len ženy samotné, sú naozaj krásne, ale aj ich sebadovera v tom, čo robia. Prechádzajú sa pred tísicom párov očí v titernom spodnom prádla s nádhernými krídlami, ktoré koľkokrát vyzerajú vážne ťažko. Je to niečo, čo obdivujem, jednoducho preto, že toto by som ja nedokázala. Som hamblivá ešte aj pred mojou rodinou a ľudmi, ktorých nikdy viac neuvidím. Ale to povedzte mojmu podvedomiu, dobre? Je to príšerne tvrdohlavá... vec!

Hostia: Taylor Swift (uvádzala show), Fall Out Boy, A Great Big World, Neon Jungle (ok, tieto boli o ničom)
Anieli: Behati, Doutzen, Adriana, Alessandra, Lindsay, Lily, Candice, Erin
Predstavenia:
01. Anglicko (otvorené Candice, ktorá na sebe mala podprsenku Royal Fantasy zdobenú diamantmi v hodnote vyše sedem miliónov eur - 2.) sprevádzané Fall Out Boy a Taylor Swift vo vlajkových šatách (1.),
02. Ztroskotané sprevádzané A Great Big World
03. Parížske noci sprevádzané piesňou Miley Cyrus, hádam, s Carou, Erin a ďalšími slávnymi anielmi na móle,
04. Vtáky z Raja sprevádzané Fall Out Boy s roztomilou Erin v, pre mňa, najkrajšom kostýme(3.)
05. PINK sprevádzané Neon Jungle
06. Snežní anieli (otvorené Behati) sprevádzané Taylor Switf.

#vsfashionshow

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Nemůžu si pomoct, ale ty boty, co mají na poslední fotce, jsou perfektní. A vlastně celí andílci, samozřejmě (ach joo :D)... I když svoje oblíbené taky nějak nevidím.
    "Secret Admirer" :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo! Tie boty sú božie! Ale viac sa mi páčia tie vysoké :D inak Taylor má také isté ako modelky, akurát na niekoľko násobne hrubšiom podpatku ^ ^

    OdpovědětVymazat
  3. A joo, toho jsem si vůbec nevšimla.. Mají to promyšlené! :D Nechci vědět, jaké bych potřebovala pro sebe, abych se v nich nepřerazila O:)

    OdpovědětVymazat

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.