Mint Tea

Reminder of summer

Dážď mi nevadí, keď som teplo oblečená, nepremokajú mi topánky a mám v suchu aj hlavu. Milujem svoj farebný dáždnik a keď je príležitosť presvietiť tu šedivosť dňa, o to väčšiu mám radosť. Výborne na ňom je, že mi nemoknú vlasy (už tak mám vlasy pomerne riedke a s vodou ani ako keby som ich nemala a nesvedčí mi to) a nekvapká mi na okuliare, čo je vobec najviac potešujúce. Kvapky na skle ma príšerne iritujú. No každopádne po čase, keď dážď neustáva sa každému zacnie po slnku a teplúčku. Obzvlášť, keď vám príjde dlhoočakávaný mail, že majú na sklade číslo vami vyhliadnutých topánok! Hrozne som dúfala, že si ich stihnem vyzdvihnúť pred odchodom z Prahy a ono stále nič. Až v utorok 25.6. (sobotu 29.6. odchádzam domov) prišila správa, že ich majú na sklade! Heuréka! Hneď som si ich objednala, zaklikla možnosť osobného odberu v Prahe na hlaváku a vravela si, že si na druhý deň po skúške po ne zájdem. Mno... ZOOT je nejaký príliš akčný a do hodiny a pol mi prišiel ďalší mail, že už to majú v predajni, že si po to možem prísť. A tu sú. Absolutely adorable!


Mimochodom tak nejak celkovo, tých niekoľko dní, čo som pobývala u Terky, bolo naozaj skvelých. Za celý čas, čo som v Prahe, som toho toľko nestihla, ako teraz. Vďaka nej a kamarátom z projektu Before I Die bolo to čakanie na koniec školského roka omnoho príjemnejšie a vlastne... mi to bude nesmierne chýbať. Vždy keď nájdem niečo, čím sa priblížim k miestu, kde rada pobývam, tak je to až na samom konci. Osud je riadna potvora a týmto posielam objatie mojej "nakonci-nájdenej" kamarátke Beli do Bratislavy. Teším sa na teba, kočka :)

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.