Mint Tea

Before I die - part 3

Počasie, najväčší nepriateľ človeka. Alebo minimálne fotografov a tých, ktorí chcú pracovať vonku. 

Pršalo neúnavne niekoľko dní, hladina Vltavy stúpla a Kampa, kde má byť náš projekt bola zaliata. Takže sa to celé posunulo o týždeň. Aby som sa úprimne priznala, vážne sa mi to odloženie hodilo. Pretože miesto robenia šablón som sa mohla venovať deskriptívnej geometrii, trochu si oddýchnuť doma v Bratislave a nechať si vytrhnúť zub. Well, to posledné by som kľudne oželila.

Ale keď sa darí, tak sa darí, v prenesenom význame, keď sa nedarí, tak poriadne. (Sestrina verzia: "Na posraného aj hajzel spadne." Pardon za sprosté slová, ale sedí to ako riť na šerbel. Uh :D už mlčím!) No skrátka a dobre, preložili sme to o týždeň, ja som si preložila skúšky, aby som nemusela školu zanedbávať a hádajte čo?! Praha do odvolania zakázala vstup do parkov, ktoré boli zaliate vodou = tu. Hrozí totiž nebezpečenstvo zosypu pody a vykoreňovania stromov. Paráda, takže je projekt do odvolania odložený. Takže pohoda, klídek, leháro. Pomaličky si vyrezávam šablóny vzhľadom na fakt, že mám celý týždeň voľno vďaka presunutým skúškam. Keď ma bolia prstíky, tak ich pofúkam a robím niečo iné, kým to neprebolí.

Všetko zlé je na niečo dobré.

Dosť bolo múdrych slov. Ide sa vyrezávať. Buď práci čest!

You Might Also Like

0 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.