Mint Tea

So many events

Je to tak. Nikdy, prisahám, nikdy som na takéto veci nebola. Buď nebol záujem, alebo čas, ale hlavne väčšinou nebolo s kým. Časy sa menia a teraz, krucipísek, nemám čas. No vážne. Blbá deskriptíva! (blbá nemožná ja, že mi to nejde...) A tak ďalej. Prečo všetko musí byť teraz? Cez týždeň, kedy mám najviac učenia? Život je nefér.

1. Gurmán Fest (7.-9.júna)
- z tejto akcie boli najprv fotky a až teraz informácie. To preto, že som nejak nečakala, že by som tam vážne šla. Ale moj zbytok rodinky je príliš akčný, takže sme sa šli prejedať. Najsamfasa.

2. Before I die (24. júna)
- to už všetci poznáte, pretože je to moj projekt a vraj hoci je Kampa zavretá, priveľa Pražákov ignoruje zákazy a chodí sa do parku slniť. No a čo že by sa tam zosunula poda? Nezájem. Zajtra sa ide malovať! (juhú -.- nadčenie veliké, pretože sa neviem naklonovať! Hej vy, dedovia vševedovia v bielych plášťoch, čo robíte pokusy na krysách, hýbnite kostrou! Aj teleport je potreba!)



- som žena, mám rada pekné oblečenie a Desigual patrí mezi moje najoblúbenejšie a najokukovanejšie obchody. Lenže je to o 9 ráno a pre prvých 100 ľudí. S mojou záľubou dlho spinkať by som s ohromným šťastím (nechcem si ho vytrieskať. Šetrím na deskriptívu) bola 101. Ale snívať možem, že??



4. Letní Dyzajn márket (22. júna)
- sem pojdem aj keby začali padať krúpy! Jediná akcia, na ktorú budem mať čas! A bude tam kamarátka, ktorá je práve čerstvá Bc.


5. Human Scale (21. júna)
- trochu z architektonického súdka. Vždy som na podobnú akciu chcela ísť a vždy som musela byť niekde inde. Veríte na znamenia osudu? Ja pomaly začínam... pretože toto je vážne ako naschvál. 


6. Pomés & Saura (22. júna)
- fotografie to je moje a keď sú ešte k tomu profesionálne... kto by sa nepozrel? (Ja, lebo nemám čas.)

7. Šampióni (23. júna)
- jedna z mála výstav, ktorú stihnem a dúfam, že sa na ňu dostanem. Tie fotografie vyzerajú nesmierne zaujímavo!

8. Zbytečný úklid v Meetfactory (do 25.7)
- ďalšia zaujímavá akcia, na ktorú ma to ťahá, len neviem neviem či sa na ňu dostatnem. Prázdniny mám nabité. Snáď to stihnem :)

- som človek, ktorý obľubuje akúkoľvek formu umenia a tanec nie je výnimkou. Sama som sa tancu venovala 7 rokov na základnej škole a potom až na teraz, na vysokej, pretože mi nesmierne chýbal. Aj keď tancovať nemožem, pozorovať druhých je fascinujúce. Obzvlášť, keď tie choreografie majú hlbšiu myšlienku.

10. Jahodkyyy (21.júna)
- Bratislavské jahodové dni sú za mnou, tak si užijem ešte na chvíľu aj tie české na Jiřího z Poděbrad :) a potom ešte aj TU.

A ďalej:

11. Apetit piknik 2013 (22. júna)
- divné, že je to zase v sobotu, všakže? Koľko klonov by som už potrebovala? Hm... 7? -.-

12. Hanvald David (do 16.7)
- milujem barvičky! Kamarát má sadu 72 akvareliek! ^_^ Závisť, ja len 48, fňuk :(

Viac akcii už radšej ani nepozerám. Už tak ma štve a je mi ľúto a mrzí a... tak. Nevravela som ešte, že mi stažovanie sa ide naozaj skvelo? O:) Ententičky, dva špendlíčky... vyberte za mňa moje prstíčky, kam pojdem. A vy choďte tiež! Chcem aspoň vedieť, aké to tam bolo! :)

You Might Also Like

1 komentářů

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.