Mint Tea

Missing tooth

Ano ano, bohužiaľ je to tak :( už chápem, prečo nikto nemá rád zubárov. Do teraz som nad tým len krútila hlavou. Veď mne zubári nikdy nič nerobili! Vždy som si sadla do kresla, otvorila pusu, počkala kým mi zuby všetky prehliadnú a skonštatujú, že je všetko fajn, že mám pekné zuby. Tak to ale bolo kedysi.

V poslednej dobe mám so zubami problémy. Iste, mala som kaz kedysi na základnej škole a odvtedy bol kľud až do minulého roku. To som prišla na to, že tak krásne zarovnané zuby nemám len tak ... zdedené. Ani náhodou. Poctivo som každú noc od narodenia zubami v spánku škrípala a preto som si ich zarovnala. Na vysokej škole však pribudlo viac povinností, starostí a úmerne s nimi aj stresu. Poškodila som si sklovinu na toľko, že ma teraz bolia zuby kedykoľvek jem niečo priveľmi studené, zmrzlinu napríklad, alebo naopak priveľmi horúce. Zubárka mi odporúčila nosiť priehľadný chránič, ktorý len tak mimochodom bol pekelne drahý.

Nie však tak veľmi drahý ako včerajší zážitok. Deň pred tým ma rozbolel zub. EMERGENCY!!! Šestka alebo sedmička v ľavo hore a tak som na druhý deň hneď utekala k zubárke. Tá nič nenašla, tak ma poslala na röntgen (15 eur za snímky napálene na CD, pff). Vrátila som sa späť k mojej zubárke, pretože ona je súkromník a sídli mimo železničnej nemocnice. Tá zistila, že tie potvory horné osmičky odmietajú rásť normálne dole a rastú krivo. A teda že mi tlačia na korene sedmičiek a nič sa s tým nedá urobiť, napraviť ich rast alebo čosi. Takže by ich samozrejme (hrozne ironicky povedané) bolo najlepšie vytrhnúť, inak mi začnú sposobovať podkožné kazy a zápaly ďasien. A za túto radostnú (opäť hrozne sarkastické) správu si vypýtala 22 eur. Ou jé. Tak som celá nešťastná nasadla na bus domov, no už po pár zastávkach mi volá zubárka, že sa mám vrátiť do tej železničnej nemocnice, že mi to vytrhnú hneď a zaraz. Paráda! (cítite ten sakrazmus, že?)

Tak som sa otočila, vrátila sa a celá vystrašená čakala, čo príjde. Nikdy som na trhaní zubov nebola, takže som nevedela. Zubár bol kupodivu neuveritelne sympatický, čo som brala ako dobré znamenie. Aspoň do chvíle, než mi takmer urobil úsmev od ucha k uchu. Doslovne. Necítila som si po zákroku pery, našťastie ostali v rovnakej velkosti, tak ako som ich mala. No a potom blablabla... ja som okukovala mojho zubára, on mne okukoval osmičku, tá potom celá natešená, že je preč z mojej pusy velkým oblúkom vyskočila von a schovala sa pod skrinky. Zubár vyhrkol "Ups", pozrel sa na mňa a s vážnou tvárou sa ma opýtal: "Chceš si ten zub nechať?" Haaa, WHAT? Ani nápad. Bleh. Stačila mi ta chuť krvi v puse, ktorú som vymývala do večera. Fasa zážitok. A 15.7 idem zase. Myslite na mňa. (Trhanie jedného zubu? 89,10 eur = 130 eur (cca 3250 kč) v kely. A to som si plánovala kúpiť oblečenie na leto. Pfff, někdy příííště...)

Fotky nebudem dávať žiadne. Neboli by pekné a ani ich nemienim vyfotiť. Takže si dáme ešte jednu pesničku radčej. Vyzerám aj bez zubu ... rovnako obyčajne, takže - pesnička.


You Might Also Like

5 komentářů

  1. Tak to je děs. Zuby jsou mrchy!! Ale i ta cena za jejich krásu není zrovna nízká. Snad už za chvilku budeš mít zoubky v pořádku a za ušetřené penízky si koupíš nějaký top, nebo aspoň kabelku.

    OdpovědětVymazat
  2. Panejo, ten sarkasmus mne málem povalil. Ale upřímně Tě lituji, jak již víš. Díky rovnátkům jsem u zubaře pečená vařená a většinou to bolí jako čert :/.
    Když mi naposledy trhali zub, poslintala jsem si celé tričko, jelikož jsem také necítila ústa a neuvědomila si to. Navazuje na to však ten obrázek, jelikož to několik lidí přimělo se usmívat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja jak som mala umrtvenú len jednu časť pusy, tak som vedela zadržiavať sliny a oni mi ich aj tak odsavali aj s krvou. Sestra mi zase vravela, ze ona necítila, že zubárku kúše. Mne naopak ten feši vravel, aby som privrela ústa až kým som mu nekusla do prstu, lebo som mala ústa moc otvorené :D a vravela som, že stehy mi vyberal ďalší sympaťák? O:) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Máš na sympaťáky prostě čuch. Jsou k Tobě přitáhování nějakou magickou silou, jinak si to neumím vysvětlit :D

    OdpovědětVymazat

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.