Mint Tea

Day with Terka

Je skvelé mať niekoho, kto s vami pojde na rozne akcie a ešte bude rád. Nikdy som nikoho takého nemala a s Terkou je to naozaj príma. Žiadne stresy, pohodka, popozeráme, pofotíme. Som naozaj vďačná, že ju poznám. Taký moj sparing-partner, bez ktorého by som tu v Prahe umrela nudou.

V sobotu 22.6., ako som sa stažovala pred tým, bolo množstvo akcií, na ktoré som chcela ísť. Všetko vidieť, všetko ochutnať, ale klonovať sa stále nevie, takže som si proste vybrala dve akcie. Víťazom bol Letný Dyzajn Márket a Apetit Piknik. Super akcie! Zhrniem to pár slovami: farby, ľudia, sladko-kyslé citronády a karamel s čokoládou, sovy, tučniaci, mačka a čierne ovce. Skvelý deň :) Nabitý pozitívnou energiou.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Už vím, tady toto jsem Ti chtěla okomentovat.
    Ty boty. Ty boty Ty boty Ty boty akutně potřebuju. Čí jsou?
    A výraz toho pána nahlížejícího do papírového sáčku je k nezaplacení, to jste zachytily opravdu moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Noo to boli boty jednej z organizátoriek :D Práveže boli uplné super uletené, tak som ich musela cvaknúť :D a čo sa týka toho pána, on tie sladkosti vyjedal. Hrozne som ho chcela pri tom vyfotiť, ale ako naschvál už mal dosť :D

    OdpovědětVymazat

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.