Mint Tea

Flowers everywhere

Milujeme kvetinky aneb začínam škrtať zo svojho osobného zoznamu Before I die! Chcela som upliesť venček z kvetiniek... a VOILÀ! (dokonca som si zapamätala ako sa píše ten opačný francúzsky dĺžeň. Och, "jsem malej, ale šikovnej!" ^_^ ). Takto sme s mojou sestrou Terez strávili dnešné popoludnie. Musím priznať, že to bolo hrozne fajn, pretože som na chvíľu neriešila veci do školy a taktiež to bol hrozný fail. Obe máme foťáky a obe sme ten svoj mali takmer vybitý. Nuž... lamičky so sedmokráskami. :)













You Might Also Like

2 komentářů

  1. Yeey, splnila sis jeden ze snů! :)
    Krásné fotky. A prosím, vzkaž ségře, že má moc pěkné vlasy :)
    You look happy. I like it when you're happy :3

    OdpovědětVymazat
  2. Ona ich neznáša :D chcela by také, ako mám ja a ja zas také, ako má ona. Tých pár chlpov, čo mám na hlave sa za vlasy snáď ani považovať nedajú. (Len keď sú umyté :P) a ano, bola som happy :) veď som uplietla venček!!! :D

    OdpovědětVymazat

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.