Mint Tea

Before I Die - part 4-7

Deň prvý...
Deň druhý... Deň tretí!
Terka, Bobeš, Martin, ja (-.-), David, Jakub

Deň tretí, večer...

Moja cvičná šablóna O:)
Deň čtvrtý - otváračka. Ďakujem za spoluprácu Martinovi, Katke a Simči, za pomoc Terke, Davidovi, Bobešovi a Jakubovi a za podporu mamine a kamarátom, ktorí prežili moje večné a neúnavné stažovanie sa. :) Je hotovo a ja som na nás všetkých (právom!) hrdá. Stena je krásna, aj bez merania dokonalá (dokonalejšia než kebyže to vymeráme), ľudia sa z nej tešia a nás može hriať pri srdci, že sme návštevníkom Kampy spravili radosť. 

Nezabudnuteľné hlášky:
"Diego! Diego! Pojď pojď! Hooodný!" - pán pol hodinu neúnavne preháňal svojho psa. Toho psa to prestalo baviť skor, ako jeho pána...  a nás ešte skor, než toho psa x)
"Přesně to jsem chtěl říct!" - Jakub na moje: "To mi zlepíte!", keď mi pretrhli šablónu nápisu
"Satan je na internetu!" - náhodný okoloidúci, ktorý mal vieru skor ako výhovorku, než že by jej rozumel
"Tak od oka!" - David na moje absolútne krivé prilepenie šablóny na stenu
"Myslím, že to nebude úplně správně." - David pobavene na moju šikovnosť
"Ještě kousek výš, tak je to dobře!" - Jakub s Martinom navigovali umiestnenie šablóny
"Sundáme to a bude to dokonalý, uvidíš." - Jakub ma utešoval, keď som bedákala, že to bude celé nakrivo
"Musím si dát pauzu. I když pauzu můžu dělat při tom." - Bobeš a jeho fajčiarská chvíľka pri striekaní šablón
"Já tohle miluju!" - Bobeš na dotaz, či ešte nie je zfetovaný z tých výparov zo spreju
"Není to trochu depresivní?" - náhodná ufrflaná okoloidúca

"Thank you for this wall!" - nápis na stene

(Ak ma niečo dalšie napadne, doplním :) )

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Bóží!
    Vypadá to strašně hustě :3
    Jsem ráda, že alespoň na fotkáš má hezké počasí :)
    *tahá kamarádky ven, aby to mohla vidět i naživo*
    Bad wolf :3

    OdpovědětVymazat
  2. V piatok pred čajkou??? Spravíme fotku O:) Ak máš čas of course

    OdpovědětVymazat
  3. Bylo nám potěšením tvořit s tak kreativní osobou jako ty Veru :O) Těším se na další projekty!!

    Martin

    OdpovědětVymazat

Thank you! :) I appreciate it!

Flickr Images

Akékoľvek šírenie obsahu stránok tohoto blogu a jeho publikovanie je bez súhlasu autora zakázané. Používá technologii služby Blogger.